Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Thursday, October 22, 2009

Entri ke-200 : Jeles

Posted by The Pamiesz® | Thursday, October 22, 2009 | Category: |

I really love malaysia. tapi...

ni entri yang ke-200. aku cume nak kabo aku jeles. sakitnyee hati ni. kecemburuan menusuk2 jiwa. aarrrgghhh~

Doa penawar hati yang duka nestapa:

اَللَّهُمَّ إِنِّيْ عَبْدُكَ، ابْنُ عَبْدِكَ، ابْنُ أَمَتِكَ، نَاصِيَتِيْ بِيَدِكَ، مَاضٍ فِيَّ حُكْمُكَ، عَدْلٌ فِيَّ قَضَاؤُكَ، أَسْأَلُكَ بِكُلِّ اسْمٍ هُوَ لَكَ، سَمَّيْتَ بِهِ نَفْسَكَ، أَوْ أَنْزَلْتَهُ فِيْ كِتَابِكَ، أَوْ عَلَّمْتَهُ أَحَدًا مِنْ خَلْقِكَ، أَوِ اسْتَأْثَرْتَ بِهِ فِيْ عِلْمِ الْغَيْبِ عِنْدَكَ، أَنْ تَجْعَلَ الْقُرْآنَ رَبِيْعَ قَلْبِيْ، وَنُوْرَ صَدْرِيْ، وَجَلاَءَ حُزْنِيْ، وَذَهَابَ هَمِّيْ

“Ya Allah! Sesungguhnya aku adalah hambaMu, anak hambaMu (Adam) dan anak hamba perempuanMu (Hawa). Ubun-ubunku di tanganMu, keputusanMu berlaku padaku, qadhaMu kepadaku adalah adil. Aku mohon kepadaMu dengan setiap nama (baik) yang telah Engkau gunakan untuk diriMu, yang Engkau turunkan dalam kitabMu, Engkau ajarkan kepada seseorang dari makhlukMu atau yang Engkau khususkan untuk diriMu dalam ilmu ghaib di sisiMu, hendaknya Engkau jadikan Al-Quran sebagai penenteram hatiku, cahaya di dadaku, pelenyap duka dan kesedihanku.”

Currently have 5 Kata Komenan:

  1. awat jeles ni?? nape sedih??

  2. jeles dengan kawan2 yang still duduk dalam biah ilmu dan ulama. atau dalam kata lain yang lebeh tepat, yang still duduk kat mesir. macam2 majlis dorang wat ketika ketiadaan saye. arrghhh ruginyeee tak dapat nak folow.

    sedih sebab tak tau bila lagi nak dapat pegi sana balik. ntah sempat ntah tak nak minum air sungai nil lagi sebelum mata ni dipejamkan oleh Allah..

  3. saripuding saling says:

    ulang alik la tiap2 ari mesir-kampung padang tembak..bukannya jauh benor pun.dekat je pun naik kambin hitam turbo charger ko tu.hua..hua..hua

  4. betui2... bukan jauh sgt pon kerah ngan pdg tembak, 30 mini sampai dah naik kete mu mie...

  5. pijit ngan amin sile main jauh2. shuh shuh


Leave a Reply

There was an error in this gadget