Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, October 7, 2008

Rumah Terbukak DPMZ

Posted by The Pamiesz® | Tuesday, October 7, 2008 | Category: , |

salam syawal..

pas habis je solat hari raya.. kitorang pun melangkahkan kaki ke dewan DPM kat salam menghadiri jamuan dan program hari raya yang dinamakan dengan singkatan SHARAFAN 08 [sambutan hari raya dan haflah najihin] gabungan program raya ngan jamuan bebudak yang najah dalam pekse baru2 nih.. tanpa mau cakap banyak..[padahal tak becakap pun taip je..] layankan la galeri sharafan 08 nih..

GALERI JAMUAN RAYA KAT DEWAN SALAM
__________________________________

bertempat di dewan dar as-salam di salam sidnawi

ust bobo tolong tulihkan nama aku skali bleh.. aku malas la nak tulis..

ust pett tengah daftar nama untuk cabutan betuah.. malangnye beliau tak betuah langsung pada hari tersebut.. hahaha..

apehal kau sham nak beceramah pulak ke kat sini?

aku mr os dan mr boan tengah tunggu program tak stat2 lagi..

ust bobo tukang masak terkemuka kat zagzig ni tengah berbangge ngan jawatan beliau sebagai adhoc masakan yang tak tido 2 hari untuk menyiapkan juadah pada hari itu..

melawat syeikhuna ust Husni Ginting yang berada di bilik VIP dewan salam.. beliau merupakan tetamu khas pada hari itu.. beliau baru pulih dari demam dan terkena gout plak namun beliau tetap menghadirkan diri di majlis ini untuk menyampaikan pengisian pada ahli zagzig.. jazakumullah khairan katira ya syeikh..

barisan pimpinan DPM.. dari kanan.. ust Faizuddin pengerusi DPMZ.. ust Mumtaz.. penasihat DPMZ.. dan us Shah.. pengarah program sharafan 08..

antara ahli yang memeriahkan majlis.. ada jugak yang datang dari kaherah sebab nak amik hadith musalsal eid yang akan dibacakan oleh al-fadhil ust Husni..

ust Husni membacakan hadith musalsal eid juga 2 musalsal lain iaitu musalsal awaliah dan mahabbah..

khusyuk mendengar celoteh ust Husni yang sangat seronok dua ronok tiga ronok..

ust Husni serta gengnya mengetuai kami membawakkan burdah imam busoiri sebagai tanda kasih sayang kami pada Baginda Rasulullah SAW..

kueh raya beb.. kueh raya..

ni namanya dodol.. pecaya tak?

dapatla ngunyah kuih mazola.. jadik la kan wat ilang rindu ke kuih raya.. ngeh3..

Currently have 10 Kata Komenan:

  1. isy2 gile gmbo jugak incik pamie ni ye..nk gsmayang raya pon amik gmbo apatah lagi pegi beraya hoho
    isyrmbut sudah pnjang kerinting lagi bukan heee
    slamat ari raya..kalu nak beskot raya bnyak lagi mari la udm ni banyak sangat smpai tak mampu nak telan lagi hehe

  2. selamat hari raye ust pamie..
    mohon maaf dr kejauhan :(
    org sane lg sakan beraye gamaknye,
    org sini dah abes raye pun.
    dok ngabiskan biskut raye je kejenye :P

  3. ehh.. lupe nak ckp,
    ade org tu semakin glemer sakan sejak menjak kluo rupe kat paper berita harian huhu

  4. To haziqah: hehe..seronok dua ronok tige ronok pe tgkap gmbo nih..tp nk kate smp gile 2 xdele..hehe..rmbt 2 tgu smp lebah bsarang nti keratla..ngeh3..byk ke kueh ry lbh?pos2la kat cni..hehe..

    To muyassarah:slmt ari raye juge pd cik bella..sini mmg sakan raye..dh abis syawal pn ktorg braye lg..hehehe..apela yg ade ngn glemer tu..dunia je smue tu..hehe..

  5. mcm best je.. aku nak join leh? bila agaknya bleh aku jmpa korang semua balik yee..

  6. bukan macam..memang best..hehe..taun depan insyaAllah kitorang balik.. :D saje nak bagi ko rindu2 kat kitorang lama skek..haha..

  7. Salam tuan rumah yang baik hati..

    Hambe ade sikit kemusykilan membelenggu diri. Bagaimanakah tuan hamba buat komen ni bewarna warni?jika sudi tlg ajarkan..buat posting pun takpe:)

  8. salam.ya sheikh...ana rasyidi x-student kusza.nta kenal lagi kan?
    wah wah semoga nta berjaya pulang dengan kejayaan.ana syok tengok nta punya blogs...penuh dengan ilmu utk dikongsi...nta lama lagi ke di sana?kim salam ana kt safuan n bdk2 kusza yg mengenali ana k.
    from : rasyidi rahim,bdk industrial design kuza...
    http://www.rasyidirahim.blogspot.com/

  9. salam,,,,wa meriahnya raya kt sna, msti rasa cam xmau balik msia kan.

  10. to hambelah:
    salam..ntahla..hambe pun taratau..huhu..komen ni ikut template rasanye.. dah templat dia sediakan gitu dia jadi la gitu..tapi bleh je nak wat sniri supaya jadi gitu..cume hambe tak reti jele..hehe..fasalu ahla zikri in kuntum la ta'lamun.. :D

    to rashidi:
    salam..oo..kenal2.. hehe.. insyaAllah..terima kasih atas doa tu.. insyaAllah taun depan balik kot.. samada balik terus atau balik cuti tu lom ditetapkan lagi le..hehe..

    to anonymous:
    salam.. meriah tu memang le meriah.. tapi kalau sampai tanak balik mesia tu idak le kot..huhu..


Leave a Reply

There was an error in this gadget