Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Sunday, October 12, 2008

Nigi The Besday Boy

Posted by The Pamiesz® | Sunday, October 12, 2008 | Category: , |

selamat hari lahir pada mereka yang lahir harini..

ana nak ucapkan slamat hari lahir wat sahabat ana ostat nik ataupun yang arab slalu panggil ostat nigi.. besday beliau 8hb 10 aritu.. dan pada hari tersebut beliau telahpun bermurahati mengeluokan sedikit kewangan daripada dompet beliau untuk menjamu kami2 ni makan ayam kuki.. ayam kuki ni kalo kat melesia macam ayamas tu laa.. yang dah siap betepung tinggal nak goreng tuh.. jadi pada malam itu kami gotong royongla sket untuk wat jamuan kecik2an.. beberapa orang je yang dijemput.. yang tak kene jemput tu janganle kecik ati plak kan.. bukan bermakne anda dilupai.. cume kurang diingati je.. tehehehe..

apepun for nigi.. hopefully Allah memberkati hidup mung sokmo.. memanjangkan umur mung supaya mung dapat memperbanyakkan amal ibadah padaNya.. memurahkan rezeki mung yang dah memang sedia melimpah ruah.. memberikan mung kejayaan dunia dan akhirat.. jangan lupe ajo aku potoshop ngan cakap bahse ammi.. mung sifu aku 2 mende nih.. hehe.. tentang mende yang menyedihkan mung dihari lahir mung tu.. doksoh ah mung mikir2kan gi.. insyaAllah rezeki kita ade nanti.. doa2 ah bebanyok k..

kepada ngkorang yang lain.. ana tamo banyak cakap.. bio gambo2 kat bawah ni yang becakap.. yang penting.. layankann.. ngeh3..

GALERI NIGI THE BESDAY BOY 22
__________________________

pakar bidang ayam mengayam tengah memotong ayam [skali potong hancur.. terus tak jadi potong untuk ayam2 seterusnya..hahaha..]

os the master of cutting pisang.. untuk wat koktel yang dicipta resepinye oleh ostat sopi..

pisang yang telahpun siap dikerat2 oleh os nik dan sham secara berjemaah..

ni menu utama kita pada hari ini.. ayam kukeeeee~ [yang belum digoreng..]

slurrpp.. menyelerakan.. ayam kukeeeee~ [yang telahpun mengkamikazekan diri mereka kedalam minyak untuk digoreng beramai2..]

lepeh smayang magrib chef pamie terus mengambik tempat kat dapo.. la ni dia duk kacau2 kuah dipantau oleh chef sopi yang sangat rajin bab masak memasak nih..

os the master of cutting grapes.. jugak untuk koktel tadi.. burdah Imam Busoiri tak tinggal tu.. sambil2 potong anggur pun bole berqasidah kan?

nila dia ghopenye encik koktel yang telah siap dikoktelkan.. huh.. ngkorang tak tau betapa sedapnye mende nih..

pas isyak duyuf2 dah mula datang.. masih menunggu sebahagian makanan untuk siap.. sambil2 tu nyembang2 laa.. cite masalah umat..

bila sume makanan dah redi.. majlis pun dimulakan dengan sedikit bacaan doa.. [doa makan je.. pasal sume dah tak sabo nak makan.. kalu wat tahlil satgi ada plak yang pengsan.. hehe..]

sileee~ sileee~ sileeee~ tambah nasik~ tambah ayam~ jangan malu jangan segan~

wajah2 gembire di hari lahir ostat nigi.. ust Husni kalau wat lawak memang sakit perut kitorang gelak..

olololooo.. manjenyee nak besuap2.. hihihi..

apepun time kasih la nik sebab sudi jamu kitorang di hari besday mung.. kalu mung wat gini ari2 pun dakpe.. aku sanggup masok ari2 kalu mung sapot aku makang gini ari2.. hahaha..

Currently have 2 Kata Komenan:

  1. pelik sungguh, setiap gambo ada gambo tuan blog. sape sebenarnya paparazi? :D

  2. ape yg nak dipelikkannye.. gambo yg ade tuan pnye blog ade la dalam 7 8 keping yang dihapload tu.. gambo yang takde tuan pnyer blognye ade lagi 7 8 puluh keping.. so tak heran la kan.. hehe..


Leave a Reply

There was an error in this gadget