Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Sunday, October 26, 2008

No Winter In Snow But In Pasir

Posted by The Pamiesz® | Sunday, October 26, 2008 | Category: |

salam winter pada semua..

dengan turunnya hujan hampir diseluruh mesir ketika waktu solat jumaat smalam maka dengan ini masuklah musim sejuk menggantikan musim paneh.. manusia2 mula mencari2 sweter belon yang tebal2 dan mengenakan mereka disetiap kali keluar dari rumah mahupun duduk dalam rumah.. pengalaman menarik yang kawan2 ana dapat smalam kat mansurah ni.. smayang jumaat dalam hujan.. nasib ana plak minggu ni ana dapat smayang kat dalam masjid.. dorang smayang kat tengah jalan kat luar.. so dorang la yang rasa semayang kuyup2 tuh.. ana tak rasa le pengalaman tuh.. tenang je smayang kat dalam masjid.. heheh.. antara cerita dan testimoni yang ana dapat dengar dan yang tak dapat dengar daripada pengalaman dorang:

"time bdiri tu bile ujan dah lebat semua tak beganjak.. rasa macam besemangat
gile macam nak pegi perang je.. ngeh3.."


"time sujud tu hujan lebat gile.. pulak tuh ujan tu turun serong.. tepat2 menghala taget ke bontot aku.. terasa macam duduk kat bawah air terjun fayyum plak..ngehehe"

"aku smayang dekat kedai ikan tepi masjid tu.. tak dengo speker imam takbir.. arab2 kat depan aku pun same je.. aku bdiri sket pnyer lama.. ingatkan imam bace panjang.. rupe2nye tengok2 orang dah abis smayang.. haha.."

"nasib bek aku pakai suar belah dalam.. kalo aku tak pakai ape2 blah dalam.. pulak tuh kene jubah putih jarang plak tuh.. abes teserlah kemaluan aku.. haha.."

"aku tetido sebab kekenyangan sejam sebelum jumaat tu.. sedo2 aku bangun tengok tingkap luo jalan dah lecah abis dah.. bile masa pulak ujan nih?"

"smalam aku basuh kain 2 besen kat umah aku kat kaherah.. basuh guna tangan plak tuh.. kene pulak arini ujan.. takde sape lak tu yg sempat angkatkan.. menyesal aku jadi rajin smalam.."

testimoni yang last skali tuh aku le tu yang cakap.. hampeh sngguh.. seblum2 ni punye la malas nak basuh kain.. longgok dalam bakul skian lama.. skali basuh kene datang aura mesin basuh kat tangan ni.. skali 2 besen abis kusental.. skali sidai2 ujan tak sempat nak angkat.. hampagas tol kene balik kaherah basuh skali lagi.. almalasulnakmampusun..

slamat bermusim sejuk.. jangan istiqamah ngan selimut saratoga je 24jam.. almaklumlah.. musim sejuk ni musim tido sepanjang musim.. ngeh3..

Currently have 1 Kata Komenan:

  1. Hey there! Have some questions about Adsense, want to make real money? I can help you! You have a cool blog, come visit mine too. Just take a look, it will take a few seconds from your time, but you may transform it later in HUGE AMOUNTS OF MONEY!!!
    http://piramidadebani.blogspot.com


Leave a Reply

There was an error in this gadget