Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, September 30, 2008

Kad Raya Yang Dipos Tak Guna Posmen 6

Posted by The Pamiesz® | Tuesday, September 30, 2008 | Category: |

Salam raya..
taun ni ana mengambil keputusan untuk beraya bersama geng kalghari di zagzig.. raya pose taun lepeh dah raya kat kaherah.. raya aji dah kat zagzig.. cadang2 ingat nak raya pose kali ni kat mansurah plak.. tapi planning macam kelamkabut sangat so at last ana wat kputusan beraya lah di umah lama ana ni.. lagipun umah ni masih umah ana sebab ana masih bayo slagi budak baru tak masuk.. ala kulli hal.. kendianla kite sambung citer k.. jangan lupe banyakkan bertakbir di syawal yang mulia ni.. [sedehnye arini last day of ramadhan.. dapat ke jumpe lagi beliau ni taun depan ek.. Ya Allah berkatilah kami dibulan syawal nanti dan temukanlah kami dengan ramadhan yang akan datang.. ameen..] ni kad raya balasan dari ukhti haziqah.. jazakillah khairan katira.. jangan lupe kim salam kat umah ana kat padang tembak tu tau.. ngeh3..


Currently have 3 Kata Komenan:

  1. salam 3laik...selamat hari raya ~

    maaf zahir batin

    pantun sikit
    pergi bakar rumah mamu
    salam raya untuk kamu :P

    (mengarutnya pantun ni)

  2. assalamu'aleykum
    happy eid mubarak
    salam kenal ya akh....

  3. Waalaikumussalam..hehe..smat dh pntun 2 reza..bleh jadik sastrawan ngare dah 2..hihi..eid said..salam knl pd ahlan.. :)


Leave a Reply

There was an error in this gadget