Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Monday, September 29, 2008

Kad Raya Yang Dipos Tak Guna Posmen 4

Posted by The Pamiesz® | Monday, September 29, 2008 | Category: |

salam aidilfitri..
last2 menet dahnak raya masih ada yang menganto kad raya buat si pamie nih.. ala kulli hal syukran gazilan la wahai gazli.. hehe.. raya ni jangan lupe datang umah aku kat zagzig.. kat kaherah.. kat syoubra.. [banyaknye umah aku.. hahaha..] tu pun kalau aku ade kat umah aku la.. kalau aku pun beraya umah orang lain.. alamatnye ko beraya kat depan pintu umah aku jela.. besila jela kat situ makan eish baladi ngan bau rendang daripada jiran umah sebelah.. ngahahaa.. maaf zahir batin la kalo slama ni ade sakit2kan ati ko ke dengan kakcik dan sebagainya.. hehehe.. marila kita berdendang perantau di mesir yang penuh habuk nih.. (^_^)


Currently have 0 Kata Komenan:


Leave a Reply

There was an error in this gadget