Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Saturday, September 26, 2009

Tak Menang Tangan Di Malam 1 Syawal Kat Kedai PAMIN

Posted by The Pamiesz® | Saturday, September 26, 2009 | Category: , , |

salam aleik..

prestasi jualan kedai kami pada 3 hari sebelum hari raya sangat memberangsangkan.. kami membukak kedai pada waktu malam dan juga membentangkan sebijit meja didepan kedai bagi memenuhi nafsu perut pelanggan yang ingin merasa sample produk yang kami jual..

namun begitu...

GALERI MALAM 1 SYAWAL DI KEDAI PAMIN
__________________________________

malam 1syawal yang dijangkakan profit yang akan masuk sebanyak rm8k ternyata meleset.. hanya couple2 yang berpakaian tali dan benang sehelai yang bersimpang siur dibahu sahaja yang kelihatan bergembira meraikan kehadiran 1syawal.. [sah2 dorang gembira sebab geng2 dorang sume dah terlepas.. sape lagi kalo bukan saitonirrojim..]

kalau dah sampai menongkat dagu sambil siku dilanding dilutut tuh.. agak2nye bape ploh juta manusia yang jadik pelanggan kitorang malam tuh ek?

aku memang dah agak yang dua buah makhluk ni memang pantang bila nampak sample2 yang namanya makanan..

terima kasih kepada dua orang 'pelanggan' ni sebab dorang yang tolong habiskan sample lambang takde intention untuk panggil customer yang lalu lalang kat situ.. hanya senyuman dan anggukan dilemparkan kepada orang ramai tanpa memberitahu bahawasanya yang mereka makan itu adalah sample untuk dirasa oleh orang ramai..

kalau korang sume nak tau.. malam tu hanya ada sorang pelanggan yang datang.. pelanggan yang dahulunya mendapat award 'the only customer who is always wrong' akhirnya mendapat award yang terbaru disebabkan jasa beliau membeli 2 bijik kek..

itupun setelah beliau memakan sample sebanyak 14bijik kek.. dengan itu syeikh aminuddin dengan bangganya memberikan penghargaan berupa sebuah paperbag berisi kek kepada satu2nya pelanggan kami pada malam itu yang mendapat title baru 'the customer who is always eating sesukahati kat kedai sape2pon yang dia suke' beliaulah IR ustaz mohd hafizi bin ustaz naib qodi abdul rahman razak.. bravooooo~

saya juga tak melepaskan gas.. eh.. tak melepaskan peluang untuk bersama2 merasa bangga mendapat pelanggan yang telah memberikan kami ayor mineral dan soya pree agar tak tercekik pabila mengumpat awek2 seksi yang lalu lalang dihadapan kami pada malam itu.. terima kasih atas jasa anda.. dengan ini anda dianugerahkan pingat jusa dan otometik membawa pulang sebuah kereta kancil berplet BunGuQ.. hahaha..

saya masih ada kontrak untuk menghabiskan khidmat saya dikedai pamin sehingga 10 oktober.. maka bagi anda yang inginkan kek lapis dan kerepek dengan harga penghabisan stok.. sila lah datang mendapatkannya di kedai..

sekian dulu posting untuk hari ini.. jangan nakal2 yerr.. makan nasik jangan lupa guna tangan kanan.. jangan guna kaki kiri plak..

Currently have 2 Kata Komenan:

  1. ko kene berterima kasih & seterusnye belanje aku disebabkan ngan kehadiran aku kat kedai ko di mlm raye telah menyebabkan ko mendapat untung yg besor di mlm raye tu.hahaha.

  2. time kasih pijit.. ni membuatkan aku tambah sayang ngan ko ni.. mana cd format pc aku? nak kene makan slipar lapis ke? hahaha


Leave a Reply