Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Sunday, September 27, 2009

Edisi Raya : Pemukul Gambar LE (Limited Edition)

Posted by The Pamiesz® | Sunday, September 27, 2009 | Category: , |

IR ustaz mohd hafizi al-muhandisi

duktur mohamad fitri al-medici

sohibus samahah al-fadhil ustaz hanis al-pijeyjeyyi

inilah watak2 lain yang turut sama menjayakan edisi raya pukul gambar sepuas hati sesukakaki.. ala kulli hal jazakumullah kheir atas gambar yang cantik2.. aku tak reti pakai DSLR.. sumpah tak reti.. ade sape2 tak yang bleh buat aku jadi reti tanpa perlu belajar susah2?

Currently have 8 Kata Komenan:

  1. teringin nk beli dslr..tapi cukup duit....

  2. pabila ketidakcukupan duit berlaku..ada 2 jalan untuk anda.. dan saya telahpun memilih salah satu daripada jalan itu..

    1. awak kumpullah duit sampai cukup dan beli dan lepastu diam

    2. awak jangan duduk diam dan cuba bercakap2 memujuk rayu sampai ada insan yang mulia yang sanggup bagi pinjam dia punye dslr kat awak untuk awak ronggeng sesukahatiayam dengan kejadah dslr tersebut. dan inilah jalan yang telah saya pilih tanpa perlu istikharah.. hahaha..

  3. salam.. awk asek sebut kwn awok tu Ir.btol ke dh jd Ir?? Ir. nak berpe tahon jd enginr br dpt tau. kl kwn awk tuh dh dpt mase mude2,sy respek gile la kt die..

  4. beliau punye IR special kes sikit.. beliau dah stat jadik engeneer sejak umo 7taun.. pastu beliau mengambil keputusan untuk pencen awal seawal umur 23taun..

    ala kulli hal yang pasti IR beliau nih bukan 'infrared' la..

    jadi masih bole la kalo awak nak respek beliau sebab jarang nak jumpe engeneer yang macam nih punye mantap.. beliau gerenti kembang dan bangge tak sudah pabila membaca komen macam yang awak bagi nih.. silap jugak saya balas nih.. hahaha..

  5. jangan puji lebey2..malu!!!..malu!!!hahahah.cik syarafah x yahla nak respek2 sy..tak hebat pun...& tak sehebat anak ostat amin ni.hehe

  6. wah pakat2 beli dslr le plak kome ye..ce..kembang semangkuk pijit..

  7. nntikn kemunculan aku pkul dg dslr aku...hahaha


Leave a Reply

There was an error in this gadget