Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Tuesday, September 29, 2009

Sabar Itu Separuh Daripada Tengok Shaolin Soccer

Posted by The Pamiesz® | Tuesday, September 29, 2009 | Category: |

cerita malam ini.. edisi raya terpaksa ditangguhkan untuk memberi sedikit laluan kepada berita yang baru sahaja berlaku malam tadi..

TELUK INTAN, 29 september - 5orang mangsa yang telah dicabul perut mereka oleh salah sebuah kedai makan disini sebentar tadi telah melahirkan rasa kesal kerana penantian oder itu bagi mereka satu kesabaran yang tidak memberi manfaat bagi perut mereka. mereka merasa sedih dan kecewa dengan sikap segelintir udang yang hanya duduk dalam mi bandung mangkuk meja orang sebelah. mengapakah mi bandung, telur bungkus, char kotiau dan makanan2 lain yang dioder mereka tidak sampai2 setelah hampir 1jam setengah mereka menanti dengan penuh kesabaran? jawapan ini hanya ada pada tokey kedai yang mengambik oder dengan pantas namun meninggal ditempat kejadian. iaitulah meninggalkan nota order tu ditempat yang tak sepatutnya. makanya citer shaolin soccer lakonan stepen chau yang menjadi penyeri hati mereka tanpa disedari ditonton dengan khusyuk dalam keadaan perut mendendangkan lagu shiaolin kungfu zhe chan hoo yeyy. hinggalah tamat citer itu.

GALERI ODER MAKAN TAK SAMPAI2
__________________________

dengan muka yang sangat gembira dan penuh excited amin merungut dan mengomel "kak, akak tengah menuai padi lagi ke kat blakang tu? agak2 berapa ploh jam lagi kitorang nak kene tunggu hingga membolehkan padi tu jadi beras yang boleh ditanak menjadi nasik?"

silap jugak aku order mi bandung.. jauh sangat la pulak dia nak kene tempah flight pegi bandung kat indon nak amik aku punye mi.. no wonder la lambat..

teh tarik aku ni dah bape kali topap air basuh tangan dah.. jangan sampai aku topap air liur aku sampai cukup 2kolah pulak..

budak yang oder telor bungkus ni disarankan oleh kerajaan untuk pergi ke reban ayam sambil menanti ayam melahirkan telur untuk dikutip dibawa kekedai makan untuk digoreng menjadikan ianya sebuah telur bungkus yang lazat rasanya

ini tada kisah punya orang.. dia tak oder makan.. cis..

aku rasa aku dah tau dah kenapa akak tu tanak bagi kita makan.. kompem dia rasa kita takkan mampu nak bayar..

ingatkan dah buat pasal dengan kitorang camtu nak la dia mintak maap dengan memberikan kire harga air secara balash (percume) akan tetapi ingatan dan suuzzhon kitorang ternyata meleset menyebabkan pett terpaksa mengira jumlah kupang2 yang perlu dibayar jugak sebanyak 5 henshin

setelah memasing masuk kete dan bersetuju serta ijma para fuhkahak ini semua telah pon dibuat untuk semua pegi cari kedei makan lain untuk mengisi perut yang dah macam hape punye lapo.. maka tempat yang dipilih adalah restoran shameema begam gulam rasul.. akhirnya semua pon bergembira kerana dapat makan.. they pon live happily ever after..

oder la cepat.. kali ni kalo dapat lambat lagi kita bakor sampah kat kedai ni..

aku tak kire aku tetap nak kueytiaw yang aku nak tadi..

secara tetibe je sume hepi sebab dapat makan kicap

mr kucai dengan berger beliau yang diorder wat side menu sambil mengoder roti cane

aku pulak yang tukor menu takut2 gulam rasul plak gi bandung nak amik mi menyebabkan ia menjadi lambat makanya aku pon mengorder telor bungkus asyan reban ayam pon tak jauh mana kalau nak tunggu ayam mengeram telor..

hari ni saya interview job pegawai pemakan biskut.. kekeke.. doa2kan saya yer..
jangan lupe mulakan hari anda dengan zikrullah dan serikanlah ia sepanjang hari dengan senantiasa mengingati Allah.. :)

Currently have 4 Kata Komenan:

  1. tu la..kome dolat x nk ngajak aku skali..kan dh kebulor seko2..kalo ngajak aku konpem tak sempat order lagi dh sampai makanan dh.hahahah

  2. lg mulia lg dr kene gelak kt dapo beramai2 oleh waiter ngn tukang masak kt piza.huhuh..skg,tau dh kn cemane perahsaan kitorg yg kebuloq dh tym tuh..hooho..tp,korg kire ok r xde yg emo2 kn..

  3. pijit:

    bukan tanak ajak ko.. tapi memang tanak pon.. ajak ko lagi rosak majlis kitorang..silap2 stepen chiau pun kensel belakon malam tuh.. haha

    ciksyaf:

    yes nau ai andersten wat yu fil. tapi tade emo2 lah sume bleh bantai gelak sampai tebawak2 dalam mimpi lagi malam tu.hahaha..

  4. hahaha...makan hati aku balik rumah mlm tu... :P:P = fiqiut


Leave a Reply

There was an error in this gadget