Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Sunday, June 14, 2009

Hantu Kacang Soya Yops

Posted by The Pamiesz® | Sunday, June 14, 2009 | Category: |

salam aleik..

budak2 ni semua dah sangap soya.. tengah panas2 terik macam ni pekene soya buh ais ketul2 pulak bile masuk kat tekak tuh pergh..

kenikmatan rasanya boleh diumpamakan macam orang mengantuk disorongkan bantal.. macam orang mabuk cinta disorongkan bini.. macam orang lapo nasik disorongkan nasik minyak ngan ayam golek.. macam orang nak kete sorong disorongkan kete BMW.. pendek kata tak terkata lah nikmatnye soya diketika ini.. kesangapan tak terhingga.. slurpppp..


terus tunjuk sesi merebus soya atas dapor.. sesi perah memerah maleh nak tunjuk.. kang kome tak lalu nak minum soya ni.. pasal perah guna kain tuala yang dah 2 taun tak basuh.. hahaha..

hampas kacang soya yang tidak mahu dibazirkan lalu dibuat cekodok soya yang rasanya sangat rangup dan mendebarkan [apsal pulak nak bedebar2?]

tuan punye resepi dan tukang blender dan tukang perah dan tukang goreng cekodok.. makalele @ faromi @ hilmi @ faiz.. banyak benor nama ko.. lastnye aku panggil ko woih jugak.. haha..

yang ni aku maleh nak komen.. keje tetap dia memang pelantak soya.. hampas soya yang belum goreng pun dia yang habiskan.. tak dan nak goreng habis wat cekodok pun.. semua masuk perut dia..

nasib baik muke aku takde.. well.. aku kan low profail.. tak suke dikenali ramai.. kekeke.. weh kengkawan pasni kite wat soya banyak2 lagi yer.. korang tolong wat semua step.. bila sampai step minum tu biar aku setelkan sampai kholas.. hahaha..

marilah bersama2 menjayakan kempen soya sedunia..
adiosoyaa~

Currently have 0 Kata Komenan:


Leave a Reply

There was an error in this gadget