Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Saturday, June 6, 2009

Bahtera Corner

Posted by The Pamiesz® | Saturday, June 6, 2009 | Category: , , |

salam..

kepada mereka yang nak sangat komik sampai takleh nak tahan sabar tuh.. nah amek lah.. tapi ni bukan ana lah yang belakon yer.. ni os yang berlakon nih.. jadik abang amik oder.. ngehehehe..

Ilustrasi by: Ciku
Text by: Budok Ganu Mane Ntah

sila klik gambar untuk paparan yang lebih jelas

GALERI BAHTERA CORNER MPP 2006
___________________________

bahtera corner sapu 2 meja..

bahtera corner 1.. kedai naget dan makanan goreng2 serta ayor kodial dengan ais yang sikit (kedekut+sep+jimat+nak untung lebeh)

bahtera corner 2.. kedai kitab dan perkhidmatan hempon..

adeh.. terliurnye aku tengok pisang goreng ni..

budak botak menampal iklan..

tuke masok mek klate blako..

os tukang cipta jagung manis.. wawa tukang tuang sos..

ini semua tukang perabih jagung manis dan tukang hirup sos..

bersama ahli2 dapor..

rakyat berpusu-pusu datang membeli belah...... di kedai sebelah.

selepas diugut akan ditikam 18kali jika tak datang kedai kitorang.. mereka pun terketor2 datang kesini untuk menangkap gambo semata.. hampeh..

nasib baik la bidadari2 ni datang beli.. tak payah susah2 nak ugut pun.. juey muka pun dah laku.. kekeke..

saje jer ana upload gambo2 ni sebab ade kene mengene ngan komik.. heheh.. jom pegi keleh Sahih Bukhari bersama Syeikh Yusri kat Masjid Azhar.. sejam lagi nak stat dah.. :)

Currently have 5 Kata Komenan:

  1. seghonok bebeno ye kome..
    skrg tgh lajo lg ke?
    ke dah abih?
    ke cuti?

    teringin bebeno nk ke azhar tu.. tapi rejeki xde.. adoi..

  2. hoho kat tmpat buat gerai tu da tak ade bumbung da
    wah mmg best bka gerai
    sronok..lg2 kalu rmai yg dtg bli
    tp ari tu bahtera bka 1 gerai je jual jaket je kot he

  3. amirsyah:

    sekarang tengah cuti ler.. tapi bizi mengalahkan orang tak cuti pon..huhu..

    takpe.. insyaAllah ada rezeki nanti.. tak dapat lajo sini pun.. lajo mane2 pun boleh.. janij belajo kan.. :)

    tyha:

    tak lama dah kan nak balik melesia cuti? balik ni melantak jerla makanan malaysia.. hehe..

    haziqah:

    abeh kalo dah takde bumbung tinggal ape? tiang je? ke jadik tempat perhimpunan je? hehe.. jual jaket plak deme yer.. macam2 idea berniage ni.. tapi apapun memang seronok.. letih2 berniaga ngan kawan2.. seronoknye terasa hilang letih.. :)

  4. LAMBADA

    terase mcm kenal si bdak pakai pioh puteh n baju coklat tu.Atiq namanya kan? ex-classmate tu.stau aku die ni jns diam je.apesal leh join korang2 sek2 bising ni?se ag..pah mane spek mate die?


Leave a Reply

There was an error in this gadget