Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Saturday, May 2, 2009

Alhamdulillah Aku Dah Sampai Kat Iraq

Posted by The Pamiesz® | Saturday, May 2, 2009 | Category: , |

salam imtihan untuk semua..

bersempena musim imtihan yang hanya tinggal beberapa kangkang biawak je lagi mendekati para pelajar dimesir ini.. saya dengan ini dengan bangga dan idong kembang dan seluar koyaknye mempersembahkan satu rancangan baru dalam blog ini.. yang dinamakan slot jalan2 boroikan perut makan ikut sukakaki hatipunsukasekali.. [ape plak kaitan imtihan ngan jalan2 cari makan?.. tolongla pami.. tolonglah jangan melalut.. aku tak suka ok.. menyampah gile tengok ko taip panjang2 kona jauh2 macamni.. aku benci betul kat ko ni.. kalo ko ade depan mata aku memang aku patah2kan dah keyboard ko.. ---> kata sebahagian mereka yang menyampah dengan aku.. dinaqalkan daripada kitab Al-Mutawwalat Lilmajnun karangan yang bakal dikarangkan oleh korang sebagai mengeradd perbuatan aku menulis blog yang merepek ini..]

dah cite panjang2 pasal kawen.. skang kita cite pasal makan pulak.. maleh dah nak cite panjang2.. aku merajuk dengan orang yang tak suke aku taip panjang2 tu.. lantak la korang nak pujuk camne pun aku nak majuk jugak.. kalo nak pujuk jugak.. bagi aku kawen.. hahahaha.. [tak lepeh jugak tajuk tu dalam posting makan pun sebut jugak pasal kawen.. udah2la pami.. aku dah jemu la.. siyes aku jemu dengan perangai ko yang tahpepe ni.. ko ni macam *&%#$$@#@$^ la.. dah la tu *&%$#^&$#$%$^ pulak.. pastu tak cukup dengan tu tambah @#$@%*&## pulak..] haha.. aku paham sebenarnya korang memang nak puji aku kan? terima kasih.. aku suke.. sukeeee sangattt.. time kasih tau.. hahaha..

usai pengajian bersama Syeikhuna Al-Alim Al-Allamah Al-Muhaddith Al-Syeikh Mahmud Said Mamduh di rumah kedah hayyu sabiek.. aku bersama makhluk ini yang dinamakan oleh mak bapak beliau dengan nama ust Burhanuddin ataupun yang dinamakan oleh kengkawan beliau dengan nama Boan ni melangkahkan kaki menuju ke restoran Iraq yang terletak di Iraq.. kami menempah tiket flight sejak berkurun lama tapi tidak kunjung tiba tiket itu.. lalu dengan frast tak pat naik flightnya kami pun mengamalkan beberapa zikir dan hizib yang telah diajarkan oleh para masyayikh yang menyebabkan akhirnya kami mampu terbang ke restoran Iraq.. huh.. padan muka egypt air.. sape suh lambat bagi tiket.. aku terbang sniri jer senang.. pree tak payah bayo.. padan muka bengkrap la ngko sebab mengecewakan aku.. huh!

layankanla galeri mengisrafkan duit yang tak berape nak ade untuk melayan hawa nafsu perut yang meronta2 memintak makanan mahey yang dimakan dengan beria2 dan penuh semangat tapi akhirnya menjadi bom yang dilepaskan dalam mangkuk jamban jua..

GALERI MELANTAK RESTORAN IRAQ SABIEK
__________________________________

ni la ust boan yang banyak duit dan banyak pulak anak murid dia.. haha.. jaga2 dia ni badan lagi nipis dari papan tapi perut lagi beso daripada tangki air kat asrama.. hahaha.. tapi jangan risau dia tak bela jin.. jin pun sume takut ngan dia pasal dia dah ada sanad ruqyah bacaan dan hafazan.. beranila jin kacau satgi mesti kene kelar.. kekeke.. [aku kutuk2 jap.. kat bawah skali nanti baru aku mintak maap tau.. jangan tak maapkan plak.. hahaha..]

ni main menu kitorang malam tu.. aku memilih untuk melantak menu yang dinamakan sebagai beriyani firakh.. (nasik beriani ayam) yang berharge LE23.. boan pulak sebagai tok guru mestila lebeh.. dia memilih beriyani lahm (beriani daging) sebagai santapan rohani beliau pada malam itu yang bernilai LE25.. [aku teringat kat beriani gulam rasul teluk intan.. bape ploh dah cawangan dia agaknya.. nasi beriani beliau yang menggetar2kan perut aku tetiap kali melihat mamak tu tolong kaut masuk pinggan dilimpahi pulak dengan kuah ayam masak kurma yang pekat likat dan menggoda.. slurrppppp.. toloooonngg.. air liurku meleleh membasahi baju..]

ni pulak kacang ful in solso.. sdapp.. antara menu yang dia campakkan memenuhi meja pada mulanya.. tekejut gak mule2.. aku oder nasi beriani je.. skali sampai menu atas meja penuh macam santapan raja.. ingatkan free sebagai menghargai aku yang pirst time datang.. haha.. upenye skill dia.. saje je buh sume ateh meja nak bagi kita beselera dan akhirnya tak dapat menahan nafsu dan mencelup sikit menu itu dan padahnye bayo jela menu yang ko dah gatal celup tu..

ni krim caramel.. kot.. haha.. aku pun tak tau ape aku main tibai jer tapi pendek kata sedap la.. beliau menjual diri dengan harga LE4.. sian.. nak cari nafkah untuk mengharungi hidup didunia yang fana.. hingga terpaksa menjual diri.. tapi takpe.. dalam kes ni beliau boleh pakai fatwa dr mashitah yang mengatakan boleh menjual diri ketika darurat.. hahaha..

yang ni memang dia bagi pree.. kobeh ngan tomato..

yang ni pun kalo dia mintak bayo memang aku robohkan dah restoran tu.. nasib baik bila aku tanye terketor2 dia cakap jeruk timun ni pree.. tau takutt..

silakan makan kengkawan sumeee~ (^_^)

apepun time kasih banyak kat ust boan yang membelanje sebahagian besar daripada menu yang dicelup pada hari tersebut.. jazakallah khairan kathira.. zawwajakallahu bikra.. ameen ya rabbal alameen.. [yang kutuk2 ko kat ateh tadi tu kire halal la ye.. aku dah doakan ko dapat kawen anak dara dah tu.. kekeke..]

jadual pekse dah kuar dah pun.. paper aku 16hb 5.. doa2kan semoga dipermudahkan segala urusan.. dikekalkan ingatan Quran.. barakallahu fikum ajmain.. kepada kengkawan yang pekse madah2 lain jugak.. bittawfiq wannajah.. moga apa yang kita belajar ni dapat menjadikan diri kita berjasa pada Islam dan menjadi pembantu diri kita sebagai hujah pabila bertemu Allah di akhirat kelak..

Senyum laaaa.. yang monyok2 je 48hari tu pehalll?? datang bulann?? haha..
senyum itu menceriakan dan membahagiakan.. senyumlah sebelum anda disenyumkan.. pesanan khidmat masyarakat.. :)

Currently have 10 Kata Komenan:

  1. This comment has been removed by the author.

  2. errkk...
    salam 'alaiyk..
    cmne leh tersesat kat sni ntah..
    just click..click n click again..sampaila kat sni...singgah kejap..tp x nmpk plak hdgn utk tetamu..haha..xpela..ntah ape la yg pakcik merepek ni..ana layan je laa..sakit perut dok tahan ketawa..ish2..
    imtihan syafawi ble?? hmm..smoga najahla smua.. ^_^ ~ok lah.. nak balik ke jalan yg benar..adess~

  3. ko imtihan 16/5 ek..moga najah kome sume..aku pulak 16/5 tu tengah berakad nikah kot..jgn jeles mie..hahaha

  4. nampak sedap :p

    selamat menjalani peperiksaan :D

  5. adhwa:

    ahlan2.. kalo sakit perut jangan lupe makan pil cikiteon.. haha

    bile2 ade mase mehla singgah2 lagi.. :)

  6. pijit:

    aku harap2 ko 8x akad pun tak lepas2 lagi sebab dolat saje busuk ati nikah time2 aku tengah pekse.. hahaha..

  7. huba:

    bukan nampak jer.. memang sedapp :D

    terima kasih.. doa2kanla yerkk..

  8. takpe..8x akad tak lepeh..kali ke 9 konpem lepeh.hahaha.
    mane de aku busuk ati..aku saje je nak ambk berkat time ko exam..haha

  9. ehhh..bukan pil chi kit teck aun ke?? memandai je dia ubah2 nme ubat... (*_*)

  10. oit2 ape ni nak kawen dulu dari aku..bagi la aku dulu..pehtu baru kome kawen taw taw taw...


Leave a Reply

There was an error in this gadget