Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Wednesday, November 19, 2008

Entri Ke-100 Blog Ni Tentibe Dapat Award

Posted by The Pamiesz® | Wednesday, November 19, 2008 | Category: |

salam..

tanpa disedari blog ni sudahpun mencapai 100 entri.. jubli emas ni.. ngeh3.. sempena jubli emas ni pulak blog si pamie ni telah mendapat award daripada blog si afzan..childhood fren tuan pnyer blog.. [childhood la sangat..macam la dia kenei aku daripada umur aku pat taun..ngahaha..]

apepun teruskan sokongan anda semua terhadap blog ini.. time kasih semuaa~ tuan pnyer blog sangat merasa gumbiraa~ (^_^)

Currently have 7 Kata Komenan:

  1. salam...

    tahniah buat ustaz yg masuk air ni...eh salah2..

    tahniah buat ustaz yg ensem baik ati berdedikasi berwibawa berhemah tinggi efisyen mulia peribadi berperwatakan menarik gigih berusaha rajin membantu menawan elegant macho lagi berani serta bersemangat waja

    (bunyi cam x ukhlas jer)..x kira la...janji nmpak semut hitam diatas batu yg hitam di malam yg kelam...

    tahniah entri ke 100 ni..

  2. tengkiu2~ tocey2~ syukran~ arigato gozaimas~ trimas~ atas pujian iklas 2.. hahaha..

    masuk air pun masuk air laa.. janji jgn masuk besi sudah.. ngeh3..

  3. wah3...aku bg award ni sesuai ngan waktunye...blh ko meraikan entry ko yg ke-100

    papepun tahniah la eh... =D>

  4. childhood fren ke? bukan baby dlm pewut hood? ngahahaha =))

  5. ish,sbelumdukdalamperutlagihood fren senanye kite ni..wakakaka..

  6. wooish....
    ye ke? ni mesti mak aku borak ngn mak ko...

    dorg same2 brangan...nnt, dh pregnant anak-anak dia berkawan...

    adeh...blh lak gitu...
    naseb ler blh jejak kasih smula

    hahah :))

  7. x nak ka masuk besi sklai...besi kn dh mahal kan..kalau jual bleh untung tu...bleh la buat duit belanja nak kawin...kan ustaz nak kawin dh....

    hahahhah (^_^) melawak jer


Leave a Reply

There was an error in this gadget