Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Thursday, April 2, 2009

Pengumuman : Aku Akan Melangsungkan Perkahwinan

Posted by The Pamiesz® | Thursday, April 2, 2009 | Category: , |

salam..

dengan sukacita dan gumbiracitanya ana dengan sesukahati jantung pankreas serta usus kecil dan appendix mengumumkan kepada semua para pembaca blog dan kengkawan bahasawasanya ana akan melangsungkan perkahwinan insyaAllah biiznillah.. seronoknyeeee~ berite gembira kan? kan? kan? tapi kejap lagi korang mesti akan anggap berita gembira ni satu berita yang menyakitkan ati..

sebab ape? sebab ana just nak bagitau ana akan kawen jer.. tapi ana seniri pun tak tau kawen dengan sape.. kawen masa bila.. taun bile.. yang penting satu hari nanti ana nak kawen.. sekian dimaklumkan.. itu sahaja pengumuman penyimpan mohor besar raja2 lawak.. hahahaha..

itu jer tujuan posting ana untuk hari ni.. rasanya posting terpendek penah buat ni.. memang sah takde keje.. teruja dapat tenet.. dah lame tak menenet kat umah.. hehe..

ana kat mansurah ni.. nak tengok anak zizi.. dia baru beranak aritu.. eh.. bukan dia.. bini dia la beranak.. dia tukang sumbang benih anak jer.. hahahaha.. daripada aritu nak gi tengok anak dia tak tepegi2.. pulak tu dah sampai sini pulak baru tau yang besok dah nak stat pengajian dengan Syeikh Mahmud Said Mamduh kat umah kedah baru.. tak tau la dan ke idak nak balik besok.. kepada korang2 yang mase banyak pree of cas takde kene bayo ape2 tu.. pegi la ngaji.. rugi tak amik istifadah dengan syeikh alim kabir macam Syeikh Mahmud tu.. besok solat isyak kat sana ngan syeikh.. pastu terus kelas.. kitab Fathul Qarib ngan Riyadussolihin.. besok ni kelas 1st ni.. nanti kendian syeikh kabo la nak teruskan setiap khamis ke camne ke tu ikut syeikh besok la.. datang tau jangan tak datang.. tapi kalo tak nampak muke ana kat situ tu dendiam je sudahla.. mungkin ada masyaqqah di pertengahan jalan la tu yang menyebabkan ana tak berjaya menyempatkan diri untuk pulang ke kaherah tercinte.. hehehe.. ala kulli hal.. benda baik ni walaupun kita tak buat kita kene galakkan jugak orang buat kan.. korang jangan lupe ye.. pegi tau pengajian tu.. kalo ana tau korang tak gi.. ana lepuk kepala lutut korang ngan senduk aluminium.. kekekeke..

sekian dulu.. doakan ana dipermudahkan urusan nak kawen.. tahan la hari2 nak langgo tiang nak elak tengok awek2 arab nih.. haduiihhh..

p/s= kot2 ada yang tak kenal lagi Syeikh Mahmud Said Mamduh.. bleh rujuk 2 posting ni.. ana sempat la 2x berkunjung ke rumah beliau..

Bersama Syeikh Mahmud Said Mamdouh
Setadi Exam Kitab dan Asyura

Currently have 11 Kata Komenan:

  1. hilang pankreas aku sebelah sebab terkejut baca tajuk ko. satgi aku nak tikam pankreas hang pulak sebab tipu aku! hahaahaha

  2. hahahaha.. tahniah kerana jadi orang pertama yang jujur mengaku rasa tertipu.. padahal aku cakap mende yang betul je.. aku tak tipu kan? sekelumit pun takde aku tipu kat situ.. hahaha..

  3. ish terkujat den..jgn riso..ade dah yg tgh dok tunggu tu..pehni kawen cepat2..

  4. Tak terkejut pun.. stedy je :)

  5. aku tau dh..konpem tak betul punye..ko kan tak berkemampuan lg nak kawen..hahaha

    kepada pembaca blog ni..sila jgn bace tajuk die dulu..bace hujung post die dulu..baru tak betul ke tak betul..haha
    sekian,terima kasih.

  6. x trkejut gak cam Cik Muya..
    huhu
    x sabar2 la 2..:]

    mga2 dprmudahkan sgalanya ya pak ustad!

  7. salaam, semoga dipermudah...

  8. x heran la ust pami nk kawen..
    sbb ade ke org nak??kah3..
    guro2 je pokcik...

    btw,
    skdr makluman..
    smua mnusia ade satu je pankreas ye (^_^)

    p/s: sy pn akn mlangsungkn pkahwinan jugak..jemputla dtg...tarikh tahun tempat and ngn sape nt den bgtao lain..tp ape2 hal pn dah dijemput la ye...hahahaha [sama kes la, tapi ayat besh lg kot]

  9. kawen jer.. takder sapa nak marah pun.. :)

    bagus en pamie ni, muda muda .. dah bercita2 untuk berumah tangga,,,

    insyaAllah akan di perkenankan...

  10. salam ostad pamie yg sengal

    uiksss aku ingtkn ang nak kawin dulu dr aku...hahahaha

    tp aku mmg dh dpt agk entry ni nk mngena kn org jer...cian shabt2 blogger ko rmai tertipu...huhuhu

    ape pun satu entry yg menarik utk aku dpt ilham kt blog ang nie


Leave a Reply

There was an error in this gadget