Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Saturday, November 14, 2009

Bagaikan Babi Dengan Tebing

Posted by The Pamiesz® | Saturday, November 14, 2009 | Category: |

aku rasa aku tak pernah lagi posting bab2 politik kan. rasa2nya video ni dah lama dah kot orang tengok tapi aku rasa aku nak posting pulak kat sini sebab video ni buat aku tegelak sampai nanges2. bape kali aku tengok pon aku rasa nak menanges2 gak. hahaha.



moral of the video: kurangkan mencarut. hahaha. eh, jangan sesekali mencarut kot. terutama kat dalam blog ni. mamnu' carutan. ngeh3.

Currently have 8 Kata Komenan:

  1. salam.. akhirnya dapat juga saya menjadi org pertama kot yang komen hehe..

    politik dan ___ opss.. xleh sebut.. nanti mencarut..

    huhu2.. politik sebenarnya adalah sebahagian dlm Islam..
    tp lani.. politik dah banyak penyelewangan dn lari dr landasan islam yg sebenarnya (bukan landasan keteapi. he3)

    ..

  2. alo.. syarafah commet dulu.. isk2. hehe

  3. erk.. geli gelaman dgr najib ckp mcmtu.. huhu, ciannye.. awat org yang edit ucapan tu.. dok ulang banyak kali perkataan .. '__a__i ' adoi.. terkejut org dengar,. hehe..

  4. Salam.. wah.. ni first time sy tgk video ni.. hish banyak nau mamat tu mencarut.. smpai terkesan dalam hati.. aduhh.. hati semakin hitam, minda semakin kotor akibat terdengar perkataan itu.. hahaha..

  5. syaf:

    ape weh2. takde name ke. hahaha

    anamusafir:

    takpe2 lain kali bole cube lagi. rampas tempat 1st commenter tu dpd syaf ni. asik2 die jer. boring gak. hehehe.

    faarihin:

    babi itu hanyalah seekor binatang..janganlah kiranya dianggap yang bukan2. hihihi.

    lagipon, dengar skali sudah la. jangan la pegi ulang tayang hari2 wat zikir harian plak. kekeke

  6. mcm si0t~


Leave a Reply