Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Monday, November 30, 2009

Aku Berjaya Menulis Cerpen!

Posted by The Pamiesz® | Monday, November 30, 2009 | Category: |

cerpen.





.....

dah tulis dah perkataan cerpen. berjaya! mission accomplished! hahaha.

saya mengucapkan jutaan malah infinity terima kasih kepada semua yang memberikan sokongan kepada blog ini. hasrat saya untuk bercuti lama nampak gayanya tak kesampaian. saya rasa amat terharu dengan sokongan anda yang keep on supporting me walaupun kadang-kadang tu anda tak kenal pun sape saya. walaupun anda tahu blog ini telah ditutup anda tetap masuk juga menunggu-nunggu posting saya. follower tetap bertambah walaupun blog sudah tak terapdet. sms keep on coming bertanyakan tentang bilakah saya nak buat comeback. soalan demi soalan ditanyakan kepada saya tentang asbab musabab penutupan blog ni. saya dah tak tahu camne nak jawap soalan kalian sume. saya harap takde antara kalian yang mengatakan blog ini dah menjadi suratkhabar bagi kalian yang harus dibuka setiap hari.

insyaAllah lepas ni saya akan jadi lebih ceria supaya kita dapat sama-sama menceriakan blog ni disamping input-input yang bermanfaat yang akan cuba saya sampaikan semampu yang boleh. kalau dah namanya penulis.. sehari tak menulis mesti rasa ada sesuatu yang tak kena.

saya berharap blog ini dapat terus menjadi medan dakwah bagi saya dan juga menjadi tempat untuk pembaca semua bergumbira sambil mengutip mutiara ilmu daripada saya yang taklah seberapa pun ilmunya. sekadar perkongsian pintar di alam maya. saya akan cube untuk tak menghampakan harapan para pembaca semua. kalau hampa jugak, nak buat camne. hampa jelah sorang-sorang. takkan saya pon nak kene ikut hampa jugak? hihihi.

[yang iye nye, rugi la kan ada orang sapot bayor domain pamiesz.com ni kalau tak berhapdet. ngehngehngeh.]

setelah 11 hari blog ini ditutup tanpa dikunci.. dengan ini saya sebagai tuan punye blog merasmikan pembukaan semula blog ini dengan terpostingnya sebuah cerpen.. yang bertajuk.. cerpen. [yang kat ateh tu tadi le. kekeke]

selamat berbahagia kepada semua dan... selamat berpamiesz semula!

(^_^)

Pantai Teluk Batik, Lumut

Currently have 24 Kata Komenan:

  1. ust pamie~~~

    blog ini dah menjadi suratkhabar bagi saya yang harus dibuka setiap hari. (^_^)

    saya berharap blog ini dapat terus menjadi medan dakwah bagi ust dan juga menjadi tempat untuk pembaca semua bergumbira sambil mengutip mutiara ilmu daripada ust.. (^_^)

    sonok dgr ayat tu..?? hahaa msti sonok smpai kembang kn..bwahahaaa~

    yeay~ org pes komen~!!!

  2. alhamdulillah..setelah 11 ari tutup x berkunci..:)

    mmg best cerpen tu ustaz..wat la lg..tambah idea skit.. hihi

  3. alhamdulillah...

    setelah 11 hari saya tak baca suratkhabar.. akhirnya dapat baca semula... v(^_^)V

  4. saya harap takde antara kalian yang mengatakan blog ini dah menjadi suratkhabar bagi kalian yang harus dibuka setiap hari. <----- harapan bekecai. hahaha.

    cerpen tu kira oke la tu macam tu. kalau tambah idea lagi kang takut plak jadi penulis cerpen sayembara remaja jubli emas dewan bahasa pustaka hadiah anugerah sastera terbaik antarabangsa blablabla. haha.

  5. comeback + bajet ensem kat teluk batik = cerpen yang bes.. malah buleh wat novel

  6. slm.. hee.. wat korban ke? :-P

  7. slm.. hee.. wat korban ke? :-P

  8. salam..

    wah.. akhirnya.. tertaip sudah cerpen itu.. cayalah.. leh taip cerpen yang kedua plak lepas ni.. hahaha.. slamat berpamiesz semula.. (^__^)

    agak kiut hello kitty kat belakang ostat tu.. hahaha.. =P


    jom kita ngajau jin itu supaya jin2 tu tak bertendang lagi.. hahaha.. senget..

  9. comeback??

    kamu nie...krisis identitikah???

    ah..*tak terkata*

    mungkinkah cerpen bermaksud cerita penipu???haha..marah ke?nah,amek ni..*sambil menyumbat oren ke dalam exos kete pamie* kikilala~

    fresh-o-range and six others like this..*muahaha*

  10. hoho...

    ostat pamiesz kembali...

    asal ase cam sengal je ni...

    da tu nape ostat pamiesz wat nuka jambu?

    konfius

  11. salam...

    yo my dalamperuthood pren...
    long time no see....

    wahhh...dah berjaya ko skarang..bagus2...

    dah feymes jgn lupe kawan ye :P

  12. Salam pamiez
    Alhamdulillah...Allah bersama hambaNya yang sabar.
    Akak 1st time gi Teluk Batik masa akak praktikal di Selekoh,bawa pelajar camping

  13. syaf:

    bukan bajet ensem. dah memang ensem oke. time kasih kerana memberi sokongan penuh kepada penulisan sastera saya. hahaha.

  14. syaira:

    aah. korban masa dengan menidokan diri sepanjang hari. hehe

  15. faarihin (orang2 yang gumbira):

    skarang jugak saya taip.

    cerpen yang kedua.

    yesss~ berjaya lagi. nampaknya karier sastera saya semakin menyinar! time kasih kerana memberi sokongan yang jitu dan idea2 yang tak pernah kering. kakakaka.

    memang senget...

  16. farah parah perah pereh oren:

    macam bes je sequence nama baru awak tuh. hahaha.

    cerpen tu maksudnye cerek pendaflour. penah jumpe tak benda saintifik ni?

    sumbat oren dalam ezoz? tibe2 je esoz tu telan oren sebijik tu dan memuntahkan kembali 18kilogrem oren sunkist siap dengan tangkai2 sekali. hebat bukan ezoz kete saya wahai kikilala?

    dahlah. baru nak insap daripada merepek. nampak2 gaya kene tutup balik la kot blog ni.hahaha.

  17. imranulkhalis:

    apaaaaaaa? muka jambuuuuuuuu? tidaaaakkkkk~ hahahaha

    meybe sebab rajin ngat minum air jambu+asam masin kot. sedap wooo.

    tapi muke saya tak jambu oke. durian lagi la. jauh panggang dari ayam.

  18. afzan the kawandalamperut:

    aah. berjaya menulis cerpen. sangat bangga dengan kejayaan ini. hahaha

    mane leh lupe kengkawan. lagipon aku ni bukan pemes pon. pemes lagi taylor swift yang bawak kete swift tuh.

  19. umm masyitah:

    1st time pegi ek? saya rasa dah tak terbilang dah bape kali pegi sana. daripada kecik itu le tempat family kitorang bekelah. takde lain dah. hoho. tapi ni 1st time la gak sejak balik daripada mesir. hehe.

  20. feymes ar ni...followers makin ramai...taylor swift takde blog...website mungkin....hahaha

  21. taylor swift gigi xbengkak. ade orang gigi bengkak, sebab tu senyum xnampak gigi. jamban xde lagi. menten r. due perubahan kat ustaz pamie kesayangan korang: jamban xde n .... BOROI.. ye r, malam2 makan sup..pehtu mabuk sup.lom ce spegeti minyak siku lagi. slurrpppp~ bambino!

  22. haa..skang bliau sedang melantok lagi makanan di dapo.. weh, korang nasihat2 la bliau.. asek makannnnn jek. makan, nanti buang jugak akhirnya.samaada dalam bentuk cecair, pepejal mahupun separa pepejal. ade juge dalam keadaan suspension solid ataupon lebeh memeningkan adelah volatile suspension solid di mana ia buleh merebak ke serata melesia.

    BOROI

  23. salam alaik..

    haha.. x jd ana nk tutup blog..
    skrg dah di bukak balik..
    blog yg di tutup tnpe di kunci..

    hehe

  24. sy baca blog ni ble bosan dn bila rasa n gelak2... cerpen kt atas tu mcm bkn ust sebenar...


Leave a Reply