Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Monday, August 17, 2009

Syai Arusah dan Perasaan

Posted by The Pamiesz® | Monday, August 17, 2009 | Category: |

lepas habis kelas makan tokmiah ala sowabi' pastu layan syai arusah.. memang feeling.. tambah2 lagi feeling bila dating berdua ngan pak otai.. tambah2 lagi feeling bila tinggal lagi 3 hari lagi nak balik malaysia..

lepas ni takde dah tokmiah.. takde dah eish baladi yang diletakkan atas meja tanpa pinggan..

tak tau nak gambarkan perasaan ni dalam sehari dua ni.. sayu.... minum syai pon tak habis.. serbuk tinggal dalam cawan.. bese dengan cawan2 aku telan..

urusan masih banyak yang belom selesai.. barang2 masih banyak yang tak packing.. sebenarnye.. aku masih tak percaya yang aku dah nak balik.. bleh tak korang tolong bagi kepercayaan pade aku?

Currently have 7 Kata Komenan:

  1. alamak raja merepek dah nak blk malaysia ker??abes la tanah melayu dilanda virus merepek pak ostat ni...hahahaha

  2. takde2.. virus ni tak merebak.. antivirus kan banyak.. avira ade.. bitdefender ade.. kaspersky ade.. nak risau ape.. kekeke..

  3. Otai pun pandai sedih gak ke? belakon jer tu.. xpun die rindu kat Nyoi.. hahaha..

  4. SElamat balik mesia la wahai ostad pamie...tolongla percaya pada diri sendirik...hehe

  5. da nak balik dah...?
    mcm tak caye je...hihi
    semoga dipermudahkan segala urusan ye...
    salam ramadhan...

  6. ASSALAAMU'ALAIKUM...

    tgk gambo otai tu..sedih je...tak berselera...sahabat qorib nya nak balik teluk mak anson...pasni tinggal nyoi je la yg temankan dia tgk citer cina...

    mood2 sedih menyelubungi rumah pahang...


    semoga selamat sampai syeh fahmi...

    sekian...

  7. Salam saudara..

    "sayu.... minum syai pon tak habis.. serbuk tinggal dalam cawan.. bese dengan cawan2 aku telan.."

    dialog saudara bt sy senyum sorang2..punye banyak entri sy terbaca yang ni..semoga Allah S.W.T merahmati saudara, saya dan pengunjung2 blog Hikayat Si Janggut Perang..amin


Leave a Reply

There was an error in this gadget