Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Thursday, December 4, 2008

Tag Mahal

Posted by The Pamiesz® | Thursday, December 4, 2008 | Category: |

salam semua..

tak abes2 ngan tag.. kali ni daripade afzan ngan amin.. dedua kasik sama.. hambek la posting ni tuk korang bedua.. kalo orang len nak baca pun dipersilakan jelah bersila..

(satu) Do you think you're hot?

bila terkena air panas.. ataupun ade orang cucuh liter sampai tebako bulu tangan.. ataupun pakai baju sejuk 4lapis pastu tido plak bawah saratoga 3 lapis sampai bepeluh2.. ataupun duk kat tengah padang pasir takde ayor pulak.. ataupun ape2jela kes2 lain yang bleh membawa kepada kepanasan.. kire bleh kate aku rasa hot la jugak.. mustahilla dalam situasi2 sedemikian aku masih merasakan kesejukan maka sudah tentulah aku diiktiraf berdarah sejuk dan tidak normal kerana merasa sejuk apabila orang lain hot.. so i think i'm hot..

(dua) Upload your favourite picture of you!



(tiga) Why do you like that picture?

sebenornye banyak lagi gambo yang aku suke.. tapi aku pilih gambo ni sempena mengingati kejadian majalah persatuan bahtera yang tak jadi dulu.. masa nik masukkan gambo ni tak bajet pun yang kitorang sume akan ke mesir.. tapi rupe2nye keadaan dalam gambo ni jadi kenyataan dimana senantiasa berlaku debat perdana diantara kalghariyun kat mesir ni.. ngeh3..

gambo kedua ni plak aku suke pasal aku nengok gaya aku macam presiden mesir yang berwibawa.. hahaha.. eh, aku memang berwibawa kan? korang jeles la tuh.. katakan sahaja.. hahaha..

(empat) When is your last time you ate pizza?

perlu ke aku ingat setiap maklumat detail tentang bende yang aku makan? [ni namanya uslub menjawab soalan dengan memberikan soalan..haha]

(lima) The last song you listened to?

lagu sumbang yang dinyanyikan oleh amin ketika berdendang dalam bilik ayor sedangkan aku menunggu didepan pintu itu sambil menahan syaiun arada an yakhruj..

(enam) What are you doing right now beside this?

makan megi tom yam lepas tibai roti canai..

(tujuh) What name would you prefer beside yours?

syukurla dengan apa yang ada.. dah ada nama maksud pun elok molek cukupla tu..

(lapan) nak suh aku tag orang len

maleh.. sekian dimaklumkan.. dengan sesukahatinya aku menamatkan soklan tag yang sepatutnye ade bape lagi tah tu kat sini je.. haha..

Currently have 2 Kata Komenan:

  1. Pehh.. gambo poster tu macam poster felem la pula :D

  2. ish..bukan poster tu yang macam felem.. felem tu yang macam poster ni.. haha.. :D


Leave a Reply

There was an error in this gadget