Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Thursday, September 22, 2011

Tolong! Bini Aku Mengidam!

Posted by The Pamiesz® | Thursday, September 22, 2011 | Category: |

Assalamualaikum.

Pengumuman awal:

Aku tak dapat nak update kerap sebab PC pejabat aku ni rosak + aku dah pindah bilik + wayar network aku pendek tak dapat nak tarik dari bilik lama dan tak dapat access ke internet untuk beberapa ketika yang aku pun tak tau sampai bila.

Kini, sari berita penting. Bukan semua pembaca berita pakai sari.

Menjadi adat kebiasaan para ibu mengandung, mereka akan mengidam macam-macam benda. Itu normal. Akan tetapi, kepercayaan bahawa air liur baby yang selalu meleleh ada kaitan dengan keinginan ibu mengandung yang tak tertunai masa dia mengandung dulu, itu semua adalah KHURAFAT. Ala kulli hal, anda sebenarnya telah menjaga emosi isteri anda yang tercinta saat anda menunaikan keinginannya yang dingidam-ngidamnya ketika mengandung.

Tapi, walaupun begitu................

Mana aku nak cari mendalah yang bini aku ngidam nih? Aku dah buntu dah memikirkan bagaimana caranya untuk aku menunaikan keinginan beliau sekali das menjaga emosi dan hati beliau.

Jadi, aku nak mintak tolong pada kalian semua untuk tolong aku brainstorming idea dan generate buah fikiran dan memberikan pendapat korang kot-kot kalau korang tahu kat mana aku boleh cari bendalah ni.

Benda yang diidamkan oleh isteri aku ni adalah.................






































AYAM KAMPUNG BETINA YANG TAK PERNAH DISENTUH OLEH MANA-MANA AYAM JANTAN.



"Aku baik.. Mana ade aku pernah sentuh mana-mana betina.. Akulah ayam soleh.. Calon menantu pilihan seantero dunia ayam.."


Kalau korang tau kat mana nak cari makhluk Allah ni, tolong hubungi aku dengan kadar segera sepantas kilat sabung menyabung di langit gelap. Atau sekurang-sekurangnya bagi sepatah dua idea macam mana aku nak tanya kat ayam tu samada dia dah pernah disentuh oleh mana-mana jantan ataupun tak. Aku betul-betul buntu ni..

Dah azan. Jom solat zuhur. Lepas solat berjemaah nanti mintak imam doakan agar ayam yang dikehendaki itu muncul tiba-tiba dari langit. Hehehe.


Wassalam.


Currently have 2 Kata Komenan:

  1. mak aih...memang jenuh ler nak mencari...hehe

  2. Amek le anak ayam kampung yg baru menetas tu sekor. Ataupun yg remaja..

    Memang tak boleh nak bercakap ngan ayam. Tapi, boleh je nak bercakap ngan tauke ayam.

    InsyaAllah, berusaha pasti berjaya!
    Wallahul musta'an.

    Ops.. lupe. Tahniah! :)


Leave a Reply