Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Wednesday, April 7, 2010

Borang Musim Bunga

Posted by The Pamiesz® | Wednesday, April 7, 2010 | Category: |



Inilah borang musim bunga (formspring)


Tentiba aku jumpa pulak web ni. Macam best je. Disebabkan aku rasa ia best, dengan ini aku pun sukacitanya mengumumkan aku bukak satu lagi slot kat blog aku ni untuk ngkome tanya aku apa-apa je soalan berkenaan dengan apa-apa aje topik.

Apa-apa saja? Ya! Tentang ape-ape aje le!

Kome nak tanya aku tentang kimia ke, tentang penggunaan rumus y=mx+c ke, tentang pembezaan peringkat kedua dan ketiga ke, tentang masalah kucen berak merata ke, cara nak tanam pokok anggur dalam bekas hidroponik ke, kenapa kamben berkaki empat ke, bila tayar kereta nak jadi empat segi ke, siapa pencipta telegram ke, hukum nun mati bertemu janji dengan aweknya ke, kata makian dalam bahasa zimbabwe ke, cara nak masukkan enjin kapal terbang dalam bonet kereta detomaso ke, harga ikan bilis sekilo di pasaran kutub selatan ke, kesan pembuangan sampah di planet pluto ke, ahhhh pendek kata apa je persoalan yang bermain di pikiran kome, jangan biarkan hidup kome terus diselubungi misteri naga. Ajukanlah soalan itu kepada aku.

Cara untuk bertanya?

1. Klik sini. http://www.formspring.me/pamiesz . Isikan soalan di tempat kosong dan tekan send. Tunggu la beberapa tahun sampai aku jawap soalan tu. Hahaha.

2. Kat tepi belah kanan blog ni pun aku dah bubuh widget untuk formspring ni. Kome nampak ke tak? Guna kaedah yang sama. Isikan jela soalan dalam petak kosong tu dan tekan send. Tunggu la beberapa abad sampai aku jawap soalan tu. Hahahaha. Eh, tadi dah gelak hahaha. Tuko plak. Hehahehahehaheha.

Macam yang dah aku tulis kat situ, kalau soalan kome tu adalah soalan yang aku memang tau jawapannya, aku akan jawap. InsyaAllah atas kelapangan masa yang ada. tapi kalau tak tau, aku kena amanah dengan ilmu. [tu pun kalau soalan kome tu soalan berunsur berilmiah la. Hehehe] Jadi, aku akan jawap dengan jawapan tak tau dan sila cari orang lain untuk jawap soalan itu. Contohnya, kome tanye kat aku soalan camni, "bile hang nak mati?" kompem sah-sah dah la aku jawap "tak tau". Aku rasa kalau tanya kat orang lain pun kome takkan dapat jawapan kepada soalan macam ni.

Perlu diingat jugak bahawasanya aku bukan ahli majlis fatwa. Jadi jangan mintak fatwa kat aku pulak. Mintak petua takpe. Tapi aku muda lagi. Takleh la bagi petua. Pemuda okey kot. Hehehe.

Sekian. Selamat Hari Raya.

Currently have 1 Kata Komenan:

  1. haha..nnt kalo sy nk tnya..sy pi kat borang musim bunga tuh
    cop npe slmat ari raya ni ustat


Leave a Reply