Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Wednesday, July 14, 2010

Soalan Aneka Pilihan Kueh Mueh

Posted by The Pamiesz® | Wednesday, July 14, 2010 | Category: |

Cuba ngkorang jawap soalan aku ni:

Bila aku nak apdet blog ha? bila???? bilaaaaa??? bilaaaaaaaaaaaaaaaaaa??????!!!!

I. ni dah apdet la ni
II. apsal tanye soklan camni?
III. mungkin nanti oleh peterpanpizza
IV. besok bleh lusa bleh tulat bleh tonggeng bleh tebalik bleh telungkup bleh tehumban bleh ikutsukakoranglanakcakapape bleh

A. I dan II
B. I, II dan III
C. II, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, VIIIIIIIIIIII
D. Semua di atas
E. Semua di bawah
F. Semua di depan
G. Semua di bawah (kami tau pilihan jawapan ni berulang. anggap jer soalan salah cetak)
H. Semua di tenggara sket dalam 30 darjah celcius ke arah garisan Sartan

Soalan objektif kita mestilah berbentuk diskriminasi. Supaya pelajar tak menggunakan kaedah elimination dengan begitu mudah. Kita mesti tahu menilai pelajar supaya kita dapat menilai kualiti pengajaran kita. Wow!

Currently have 3 Kata Komenan:

  1. SALAM..
    wa.. mcm tension je pamie ni. hehe. relax2.. tarik nafas, hamburr. hee..
    saya pilih A kot. :P
    slmt maju jaya.~
    n slmt menyambut ramadhan~;)

  2. Hahahaha... aku jwb U untuk unta!

    Aku punye latest post:
    Tutorial Floating Nuffnang Ads


Leave a Reply