Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Wednesday, June 10, 2009

Wajah Baru Biru

Posted by The Pamiesz® | Wednesday, June 10, 2009 | Category: |

salam..

dah lama tak tukor templat.. dulu masa ada tenet kat umah rajin lah nak wat keje2 menukor2 design nih.. jadik disebabkan duduk kat bekas umah ana satu mase dulu sehari dua nih.. bait andalusia yang ada tenet berkelajuan tinggi ni.. maka ana tak melepaskan peluang untuk menukor design blog nih.. rambang mata jugak duk pilih2 templat.. lastnye setelah 6 jam mengadap ratusan pilihan templat.. akhirnya tema biru ni jadik pilihan.. moga2 wajah baru blog ni menambah ceriakan lagi pembace semua disini.. insyaAllah..

alhamdulillah.. syafawi Quran ana dahpun selamat setel dan selesai tadik.. terima kasih kepada semua yang mendoakan ketenangan hati ana untuk menjawap ujian lisan tadi.. kejap lagi ana dah nak balik kaherah.. doakan perjalanan ana selamat.. pukul 5 ni ada kelas Mawahib Al-Laduniah syarah Syamail Muhammadiah.. matan oleh Imam Tirmidzi rahimahullahu taala dan syarah oleh Imam Baijuri rahimahullahu taala.. bertempat di ruwaq Al-Atrak dan pengajian bersama Syeikh Ahmad Al-Hajain.. jom la sama2 kita menghadiri pengajian bersama masyayikh di Masjid Al-Azhar.. ramai jer kengkawan yang dah habeh pekse kan.. daripada meronggeng tak tentu hala dan habeh masa 56 jam tido ngan melepak baik kite isi masa dengan mendengar ilmu kan..

selamat merdeka kepada mereka yang dah habeh periksa.. dan selamat bersabar menghabiskan beberapa paper lagi bagi mereka yang tinggal beberapa paper lagi.. semoga kita semua berjaya.. didunia dan diakhirat kelak.. amin ya rabbal alamin..

selamat bercuti.. selamat balik malaysia.. selamatlah apa2 pun.. :)

template lama bertema hijau..

templat baru bertema biru..

Currently have 4 Kata Komenan:

  1. Salam mie..

    Akhirnya tercapai impianmu..hehehe..tak mahu tengok template baru aku ke..hahaha..aku tukar utk ke 118 kali..

  2. oh hebat template ni..

    oh x taw la ini kisah benar atau rumours semata2 lg..konvo bln dpn..kot..! hehe

    blik msia ke?

  3. al-amin:

    ko ade tenet kat umah bleh la.. kalo aku ade.. aku tukor sehari 180x jugak..haha

    haziqah:

    terima kasih..

    konvo tu insyaAllah kesah benar.. saya pun dapat berita tu jugak.. cume malangnye saya tak dapat balik lah untuk konvo tu.. huhuhu..

  4. assalamualaikum

    feveret kaler saya mmg biru..
    tp sya x suke lah tmplte baru nie..yg lama lg chantek n menenangkan jiwa..huhuh


Leave a Reply