Ikutle Kalo Agak-agak Ngkome Ghajin Membacenye

Cakap Le Ape Ngkome Nak Cakap Asey Jangan Mencarut Udah Le


ShoutMix chat widget
Related Posts with Thumbnails

Thursday, June 11, 2009

Masjid Sidi Soleh Jaafary dan Kemalangan

Posted by The Pamiesz® | Thursday, June 11, 2009 | Category: , |

salam..

untuk sahabat saya Ren yang berada di Indonesia.. gambar Masjid Sidi Soleh Jaafary dengan menara penuh yang kamu request satu ketika dulu.. maaf kerana saya terlambat.. asik terlupa aje.. almaklumlah kan.. manusia.. memang mudah lupa.. harap kamu berpuas hati dengan gambar ini.. kerana saya bukanlah seorang pro photographer dan jugak tak mempunyai sebarang kamera digital melainkan kamera hempon saya sony ericsson w810i yang saya selalu sahaja campak2 kemerata2 tempat.. maka kerana itu tidaklah saya mengetahui bagaimana untuk mendapatkan sudut terbaik dalam fotografi dan kerana itulah dalam setiap gambar apa yang saya lakukan hanyalah menekan shutter mengikut sukahati jantung pankreas urat saraf kaki saya semata2.. janji jadik gambar sudah.. tehehe..






sedekahkan Al-Fatihah untuk sahabat medic kita.. Allayarham Dr Muhammad Ammar Bin Zulkifli tahun 3 Universiti Kaherah yang telah kembali ke rahmatullah dalam kemalangan yang menimpa mereka selepas maghrib malam semalam.. Innalillahi wa inna ilaihi raji'un.. juga doakan kesejahteraan dan kesembuhan 2 orang lagi sahabat kita yang masih dalam keadaan tidak stabil iaitu Dr Akram Abdul Kadir yang masih koma dan Dr Abdul Rahman Ramdzan yang baru sedar.. kemalangan juga melibatkan 2 orang lagi sahabat yang cedera ringan iaitu Dr Muhamad Fitri Tokiran dan Dr Saif Jamaluddin.. semoga Allah memelihara dan menyembuhkan mereka semua..

luangkanlah sedikit masa untuk melakukan solat hajat dan berdoa untuk kesembuhan dan kesejahteraan mereka semua.. doa seorang sahabat yang ikhlas kepada sahabatnya insyaAllah akan dimaqbulkan oleh Allah Subhanahu Wa Taala..

semoga Allah memelihara kita semua juga dari sebarang kecelakaan dan malapetaka.. amin ya rabbal alamin..

untuk berita penuh tentang kemalangan yang berlaku.. sila klik sini..

Currently have 1 Kata Komenan:

  1. Innalillahi wa inna ilaihi raji'un..

    juga mohon maaf saya baru melawat ke blog ini, dan terima kasih dari dalam hati untuk photo yang indah ..


Leave a Reply

There was an error in this gadget